The Paper Kites – Bloom (Camada Remix) -

行@者:

音乐随身听:

【电子混音】The Paper Kites - Bloom

独立民谣被改编成混音dj舞曲,清新动感,有一种热带岛屿的悠扬风情。 

澳大利亚墨尔本独立/民谣乐队 The Paper Kites (纸风筝乐队)成员有:Sam Bentley, Christina Lacy, Dave Powys, Josh Bentley, Sam Rasmussen等5人。

民谣版 链接

《Bloom》

In the morning when I wake
清晨我醒来十分
And the sun is coming through,
阳光透过玻璃窗洒在我身上
Oh, you fill my lungs with sweetness,
哦 你让我的呼吸充满爱意
And you fill my head with you.
你让我无时无刻不在想你
Shall I write it in a letter?
我应该把这样的心情写进信里寄给你的吧
Shall I try to get it down?
我应该试着写下来对吗

Oh, you fill my head with pieces
哦 你是我脑海里的每一个散落的音符
Of a song I can't get out.
而我苦思冥想却写不出
Can I be close to you?
能让我更加亲近你吗
Ooh-oo-oo-ooh, ooh

Can I be close to you?
能让我更加亲近你吗
Ooh, ooh.

Can I take it to a morning
我能把这种感觉带到每一个晨光里吗
Where the fields are painted gold
当绿色的麦田变得金黄
And the trees are filled with memories
所有的树木布上回忆的色彩
Of the feelings never told?
那是一种难以名状的美好啊
When the evening pulls the sun down,
当慵懒的晚霞拉着太阳入眠
And the day is almost through,
当日光的交响乐接近尾声
Oh, the whole world it is sleeping,
哦整个世界都安然入睡了
But my world is you.
但是我的世界是你
Can I be close to you?
能让我更加的亲近你吗
(Ah) ooh (aah), ooh (aah).
哦啊
Can I be close to you?
能让我更加的亲近你吗
(Ah) ooh (aah), ooh (aah).
哦啊
Can I be close to you?
能让我更加的亲近你吗
(Ah) ooh (aah), ooh (aah).
哦啊
Can I be close to you?
能让我更加的亲近你吗
(Ah) ooh (aah), ooh (aah).
哦啊
Can I be close to you?
能让我更加的亲近你吗
Ooh, ooh.
哦啊



评论
热度(67)
© MUSIC|Powered by LOFTER